کد خبر: ۴۲۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: سیتروئن با رونمایی CXperience که در نمایشگاه خودروی پاریس ماه اکتبر به نمایش در می آید، به مفهوم خودروی کانسپت Numero 9 مدل 2012 خود بازگشته است.

سیتروئن CXperience معرفی شد

گروه بین الملل: سیتروئن با رونمایی CXperience که در نمایشگاه خودروی پاریس ماه اکتبر به نمایش در می آید، به مفهوم خودروی کانسپت Numero 9 مدل 2012 خود بازگشته است.

به گزارش خبرخودرو، CXperience همچون Numero 9 مدلی بین یک هاچ بک کشیده و واگن شوتینگ بریک است که نیم رخی کشیده با اورهنگ عقب کوچک دارد که ظاهری اسپرت تر به آن می دهد.

سیتروئن این خودروی جدید را "گامی جدید در مدل های سالون مخصوص" توصیف می کند که ممکن است نسل بعدی C5 متوسط بر اساس آن ساخته شود که البته در بازار بومی این خودروساز می تواند C6 بزرگ تر باشد.

CXperience به عنوان مدل بالقوه C6 جدید می تواند گزینه ای بهتر برای خریداران غربی باشد که از سدان معرفی شده برای خریداران چینی در ماه آوریل ناراضی هستند.

این کانسپت دارای طول 4.85 متر است که آن را از هر دو مدل سدان و واگن C5 بزرگ تر می کند اما از C6 با طول 4907 میلی متر که در سال 2012 تولید ان متوقف شد کوچک تر است.

البته CXperience با فاصله بین دو محور 3.0 متر کابینی جادارتر از C6 خواهد داشت.

مدل کانسپت CXperience دارای چراغ های جلوی LED باریک به همراه جلوپنجره نمادین سیتروئن است. لامپ های LED مازادی نیز در چراغ های این خودرو دیده می شوند که احتمالا به عنوان چراغ مه شکن استفاده می شوند.

نیروی این کانسپت از نیرومحرکه هیبریدی شارژی تامین می شود که شامل موتور بنزینی با قدرت 110 تا 150 کیلووات و یک موتور برقی با قدرت 80 کیلووات است. گفته می شود توان کلی این خودرو 220 کیلووات است اما اطلاعات دیگری از گشتاور، ستاب یا مصرف سوخت آن منتشر نشده است.

یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته نیز برای این خودرو تعبیه شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"