کد خبر: ۴۴۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
گروه بین الملل: خودروساز چینی، جیلی به طور رسمی برند جدید خود، Lynk& Co را رونمایی کرده است.

جیلی شاسی بلندی از برند جدید خود را معرفی کرد

گروه بین الملل: خودروساز چینی، جیلی به طور رسمی برند جدید خود، Lynk& Co را رونمایی کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز که مالک ولوو نیز هست اعلام کرده که Lynk& Co بر ارتباطات متمرکز بوده و با API باز، خدمات اشتراک گذاری و اولین app store اختصاصی برای خودروها عرضه می شود. این خودروساز به منظور نمایش چیزی که Lynk& Co در بازار ارائه خواهد داد یک شاسی بلند کامپکت هیبریدی به نام 01 را رونمایی کرده که بر اساس پلتفرم مدولار CMA و به طور مشترک توسط ولوو و جیلی ساخته شده است.

این برند جدید همچون تسلا فروش مستقیم به مشتریان داشته و فروشگاه هایی پرچم دار در سراسر دنیا خواهد داشت. این خودروساز تصمیم دارد سال آینده اولین خودروهای Lynk& Co را قبل از ایالات متحده و اروپا به مالکان در چین تحویل دهد.

Lynk& Co با شرکت تکنولوژی اریکسون نیز همکاری دارد و وعده داده که خودروهایش نه تنها پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو دارند بلکه دارای پردازنده ای کامپیوتری نیز خواهد بود که ارتباط دائمی با دنیا را از طریق Lynk& Co cloud فراهم می سازد.

به منظور ارائه ایده ای از چیزی که این خودروساز برای خودروهایش در نظر دارد می توان این طور اظهار داشت که تقریبا تمام عملکردهای یک خودروی Lynk& Co توسط یک برنامه تلفن هوشمند قابل کنترل است. این ویژگی ها شامل ساخت کلیدهای دیجیتالی می شود که دسترسی دوستان و خانواده به خودرو را ممکن می سازد.

این خودروها هم چنین قابلیت اتصال به یک دیگر، اشتراک گذاری اطلاعاتی همچون فضاهای پارکینگ موجود و سرعت صحیح حرکت به منظور عدم برخورد با چراغ قرمز را نیز دارند. کابین این خودرو الهام گرفته از تسلا و ولوو بوده و از نمایشگر بزرگ تبلت شکل به منظور کنترل سیستم سرگرمی بهره می برد.

متاسفانه اطلاعات بسیار اندکی از نیرومحرکه این شاسی بلند منتشر شده اما گزارش شده که این برند جدید در سال 2018 وارد بازار ایالات متحده خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"