کد خبر: ۴۴۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نسل دوم کیا پیکانتو در سال 2011 معرفی و در سال 2015 فیس لیفت شد و در سال آینده با مدل نسل دوم خود جایگزین خواهد شد.

کیا پیکانتو 2017 شکار دوربین عکاسان شد

گروه بین الملل: نسل دوم کیا پیکانتو در سال 2011 معرفی و در سال 2015 فیس لیفت شد و در سال آینده با مدل نسل دوم خود جایگزین خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، چنان چه تصاویر فاش شده جدید نشان می دهند کیا پیکانتو مدل 2017 اکنون در حال تست در شمال اروپا است.

دو نکته مهم که در این تصاویر دیده می شود چراغ های جلوی LED و چراغ های عقب C شکل نوین این خودرو هستند. نیم رخ این خودرو که تا حدودی مشخص است تغییر زیادی را نشان نمی دهد. مدل کنونی این خودرو در مدل های 3 و 5 در موجود است اما مشخص نیست که مدل نسل بعدی پیکانتو دارای مدلی سه در باشد چرا که این گزینه در کلاس B محبوبیت خود را از دست داده است.

گمان می رود نسل سوم کیا پیکانتو جادارتر از مدل کنونی خود باشد. تصویری فاش شده از داخل این خودرو نشان می دهد که کیا پیکانتو 2017 فرمان سه پره جدید، داشبورد و کنسول وسط بازطراحی شده و دریچه های تهویه هوای افقی خواهد داشت.

گمان می رود کیا پیکانتو مدل 2017 با موتورهای بنزینی 1.0 لیتری سه سیلندر با قدرت 65 اسب بخار و 1.25 لیتری چهار سیلندر با قدرت 85 اسب بخار به کار رفته در هیوندای i10 عرضه شود. این نمونه اولیه دارای گیربکس دستی پنج سرعته است اما نسخه ای اتوماتیک نیز برای آن ارائه خواهد شد.

گفته می شود نسل جدید پیکانتو اوایل سال 2017رونمایی شده و اواخر همین سال عرضه خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"