کد خبر: ۴۴۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
گروه بین الملل: مدل های کوپه و کانورتیبل فیس لیفت فورد موستانگ در نزدیکی دفاتر این خودروساز در خارج از دیترویت میشیگان دیده شده اند.

فیس لیفت فورد موستانگ 2017 فاش شد

گروه بین الملل: مدل های کوپه و کانورتیبل فیس لیفت فورد موستانگ در نزدیکی دفاتر این خودروساز در خارج از دیترویت میشیگان دیده شده اند.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود این فیس لیفت در واقع به روز رسانی ظاهری برای نسل ششم موستانگ باشد. این خودرو با پوشش استتاری در تمام بدنه هیچ تغییر عمده ای را نشان نمی دهد.

روکش هایی پارچه ای روی چراغ های جلو، جلوپنجره و چراغ های عقب این نمونه اولیه تعبیه شده اند. انتظار می رود تغییراتی اندک روی جلوپنجره و هواکش های زیرین این خودرو اعمال شود. در داخل چراغ های جلوی این خودرو نیز تغییراتی اعمال شده و اکنون حلقه ای LED در اطراف لامپ های اصلی آن تعبیه شده است.

در پشت این خودرو طراحی سپر عقب ارتقا یافته در حالی که چراغ های عقب نیز اصلاح شده اند. به نظر می رسد فورد تغییراتی نیز روی قسمت پلاستیکی مشکی اعمال کند که چراغ های عقب را به یک دیگر متصل می کند.

این خودروها هم چنین دارای لوله اگزوزهای موقت و فضایی خالی هستند که احتمالا قسمتی شبیه به دیفیوزر در آن تعبیه می شود بنابراین می توان در انتظار تغییراتی در این بخش نیز بود.

زیر بدنه موستانگ تغییراتی قابل توجه تر خواهد داشت. در ماه ژوئن تایید شد که موستانگ اصلاح شده علاوه بر مجموعه به روز رسانی های معمول در سیستم تعلیق، سواری و موتورها، در کنار گیربکس های دستی و اتوماتیک شش سرعته کنونی، با گیربکس اتوماتیک 10 سرعته نیز عرضه خواهد شد.

این گیربکس 10 سرعته جدید به طور مشترک با جنرال موتورز ساخته شده و اختصاصا برای خودروهای دیفرانسیل عقب به کار می رود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"