کد خبر: ۴۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۷

افتتاح خط تولید وانت LX شرکت زامیاد از اول مرداد ماه

به گزارش خبر خودرو، روابط عمومی شرکت زامیاد اعلام نمود: تولید ازمایشی 50 دستگاه وانتLX شرکت زامیاد شروع شده است و در حال انجام آزمایشات گوناگون بر روی آن هستیم و امیدواریم تا اوایل مرداد ماه سال جاری پس از انجام کلیه آزمایشات بتوانیم مراسم افتتاحیه خط تولید آن را داشته باشیم.

روابط عمومی زامیاد در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: کوشش می کنیم با تغییراتی که در پلت فرم و شاسی محصولات خود به وجود می آوریم، خودروها را به روز کرده و این امر تا پایان سال 88 محقق خواهد شد.

این شرکت درباره کاهش تولید وانت زامیاد Z24N پس از تولید انبوه وانت LX خبر داد و گفت: محصول Z24N که هم اکنون در شرکت تولید می شود، خودرویی است که مورد رضایت مردم است و از حدود 20 سال پیش که برای تولید این خودرو اقدام کرده ایم تاکنون توانسته ایم علاوه بر ارتقاء کیفیت، بیش از 98 درصد قطعات این خودرو را توسط تولید کنندگان داخلی تامین نموده و رضایت مشتریان را جلب نماییم و همچنین قصد داریم تا در مورد تولید وانت LX نیز بیش از 80 ادوات آن، همچون شیرهای برقی و کپسول گاز را نیز در داخل تولید کنیم تا درصد ایرانی بودن این خودرو را بالاتر برده باشیم.

روابط عمومی زامیاد در مورد مزیت وانت LX نسبت به محصولات گذشته این شرکت گفت: با نصب سیستم ترمز ABS بر روی این محصول و تغییر در سیستم قوای محرکه و موتور آن تلاش می کنیم تا محصولی متمایز از خودروهای پیشین به بازار عرضه کنیم و در کنار موتورهای بنزین سوز و دیزلی با تولید موتور این خودرو بر پایه گاز سوز قصد داریم این خودرو را در رده های N1 و N2 تولید نماییم.

روابط عمومی زامیاد در ادامه افزود: قصد داریم با بالا بردن سطح کمی و کیفی این محصول شانس خود را برای رقابت در بازارهای جهانی و صادرات نیز افزایش دهیم.

روابط عمومی زامیاد درباره تنوع رنگ محصول جدید این شرکت گفت: درباره رنگ وانت LX هیچگونه محدودیتی نداریم و سلیقه بازار می تواند تعیین کننده رنگ این خودرو باشد هر چند که هنوز هم رنگ آبی خودروهای زامیاد مورد استقبال مردم است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"