کد خبر: ۴۴۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت 30 درصدی عملیات احداث پارکینگ طبقاتی(زیرزمینی) نیایش خبر داد.

پیشرفت عملیات احداث پارکینگ زیرزمینی نیایش به مرز 30 درصد رسید

به گزارش خبرخودرو، مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت 30 درصدی عملیات احداث پارکینگ طبقاتی(زیرزمینی) نیایش خبر داد.

مهندس سید مهدی پورهاشمی ضمن اعلام خبر فوق افزود: در حالی که عملیات حفاری و نصب 85 حلقه شمع از مجموع 105 حلقه شمع میانی پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش به اتمام رسیده، 800 متر مربع از سقف تراز صفر این پروژه نیز با موفقیت بتن‌ریزی شده است.

مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با بیان آنکه اجرای بخشی از دیواره‌های تراز صفر پارکینگ طبقاتی نیایش انجام شده است، گفت: مجموعه جبهه‌های کاری پروژه با هیچ معارض تاسیساتی مواجه نیست و عملیات اجرایی آن با پیشرفت مناسبی ادامه دارد.

وی در تشریح روند انجام سایر بخش‌های پروژه، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات احداث مسیر خروجی پارکینگ طبقاتی نیایش به بزرگراه کردستان خبر داد و گفت: زیرسازی بخشی از این مسیر با استفاده از بتن غلتکی (RCC) آغاز شده است.

گفتنی است پارکینگ طبقاتی نیایش، سازه‌ای 11 طبقه با 9 طبقه پارکینگ در تراز منهای یک و 2 طبقه تجاری در تراز مثبت یک است. با بهره برداری از این پروژه، فضای موردنیاز برای پارک بیش از 1200 دستگاه خودرو تامین شده و به این ترتیب امکان مراجعه کم‌دردسر شهروندان به پردیس سینمایی ملت، بوستان ملت و بیمارستان قلب شهید رجایی تسهیل خواهد شد. برخورداری از ورودی مناسب از تونل نیایش و تراز صفر (غرب بزرگراه نیایش) و فراهم ساختن امکان خروج به جنوب بزرگراه کردستان و غرب بزرگراه نیایش، از ویژگی‌های مهم این پروژه زیرسطحی خواهد بود.


 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"