کد خبر: ۴۶۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
گروه بین الملل: در شرایطی که فقط 349 دستگاه فراری اف 50 تولید شده و فقط 50 دستگاه از آن‌ها وارد ایالات متحده آمریکا شده‌اند، این خودرو مدلی نیست که هر روز بتوان یکی از آن‌ها را در خیابان مشاهده کرد.

فراری اف 50 مایک تایسون به حراج گذاشته می‌شود

گروه بین الملل: در شرایطی که فقط 349 دستگاه فراری اف 50 تولید شده و فقط 50 دستگاه از آن‌ها وارد ایالات متحده آمریکا شده‌اند، این خودرو مدلی نیست که هر روز بتوان یکی از آن‌ها را در خیابان مشاهده کرد. ولی این نمونه خاص به دلیل این که مالکش یکی از معروف‌ترین ورزشکاران آمریکا می‌باشد شرایطی بسیار خاص‌تری نیز دارد.

به گزارش خبرخودرو، این فراری اف 50 در واقع اولین بار به مایک تایسون، قهرمان اسبق بوکس سنگین وزن جهان فروخته شده بود.

فراری این قهرمان اسبق بوکس جهان فقط 9163 کیلومتر کارکرد داشته و از نظر فنی و ظاهری در وضعیتی فوق العاده قرار دارد. با نگاهی به تصویر این خودرو می‌توانید ادعای ما را در مورد آن تصدیق کنید.

این خودرو با داشتن گواهی FerrariClassiche که اصالت آن را تضمین می‌کند و همچنین اگزوز Tubi که صدای موتور 4.7 لیتری V12 آن را بیش از پیش گوش نوازتر می‌کند، برای کلکسیون دارها بسیار جذاب می‌باشد.

حراجی RM Sotheby's تخمین زده که در حراجی آتی خود که در AmeliaIsland برگزار خواهد شد بتواند این خودرو را به قیمتی حول و حوش 2.3 میلیون دلار بفروشد. اگر این ادعای RM Sotheby's صحت داشته باشد، این فراری اف 50 پس از یک مدل خاص و کم یاب مشکی رنگ که ماه پیش به قیمت 3 میلیون دلار به فروش رسید، به دومین مدل گران قیمت در تاریخ این خودرو تبدیل خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"