کد خبر: ۴۷۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
گروه بین الملل: کیا کادنزا مدل 2017 امتیاز Top Safety Pick+ از موسسه بیمه ایمنی جاده ای در ایالات متحده را به خود اختصاص داد.

کیا کادنزا ایمن شناخته شد

گروه بین الملل: کیا کادنزا مدل 2017 امتیاز Top Safety Pick+ از موسسه بیمه ایمنی جاده ای در ایالات متحده را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرخودرو، این مدل بازطراحی شده امتیاز خوبی را در تصادف کم از جلو، تصادف شدید از جلو، تصادف از کنار، مقاومت سقف و محافظت سر به دست آورده است.

این اولین بار است که کادنزا توسط موسسه بیمه ایمنی جاده ای در ایالات متحده برای ایمنی در تصادف اندک از جلو تست می شود. در این تست بررسی می شود که در صورت برخورد قسمت جلوی سمت راننده به یک خودرو یا مانع چه اتفاقی می افتد. به گفته این موسسه، فضای قرارگیری راننده در کیا کادنزا 2017 به خوبی محافظت شده و بیش ترین فرورفتگی در پدال ترمز پارک و چهار اینچ بوده است. کیسه های هوا و کمربند ایمنی نیز به خوبی آدمک درون خودرو را محافظت کرده اند و در بررسی های انجام شده مشخص شد که خطر آسیب های جدی در این خودرو بسیار کم است.

هم چنین سیستم پیش گیری از تصادف جلوی انتخابی در کادنزا توانست در سرعت های 25 و 12 مایل بر ساعت از وقوع تصادف پیش گیری کند. هم چنین یک سیستم هشدار برخورد از جلو نیز در این خودرو تعبیه شده که با استانداردهای موسسه بیمه ایمنی جاده ای در ایالات متحده منطبق است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"