کد خبر: ۴۸۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: به نظر می رسد فولکس واگن در استراتژی خود برای تبدیل شدن به یک خودروساز سبز عقب ننشسته - اما اکنون بالاخره نوبت به Microbus رسید و شاهد جایگزین شدن این خودرو از طریق نسخه تولیدی مفهومی ID Buzz الکتریکی خواهیم بود.

فولکس به تدریج خودروهای سبزش را معرفی می کند

گروه بین الملل: به نظر می رسد فولکس واگن در استراتژی خود برای تبدیل شدن به یک خودروساز سبز عقب ننشسته - اما اکنون بالاخره نوبت به Microbus  رسید و شاهد جایگزین شدن این خودرو از طریق نسخه تولیدی مفهومی ID Buzz الکتریکی خواهیم بود.

به گزارش خبرخودرو، طبق برنامه ریزی ها انجام شده تولید ID در سال 2022 به پایان می رسد. به طور طبیعی، شروع به کار این بخش با معرفی نسخه مفهومآن در سال 2019 آغاز می گردد. الته این محصول دارای انواع دیگری نیز است که به تازگی اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است.
به نظر می رسد بازارهای چین و ایالات متحده دریافت کننده این محصولاتباشند.  ID Lounge  و ID AEROe دو نسخه متفاوت تر این محصول هستند که اتاق بزرگتری دارند و دارای طراحی آیرودینامیک و اسپرت می باشند. گفته می شود که این محصولات با سامانه های الکتریکی و هیبریدی عرضه می شوند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"