کد خبر: ۴۹۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
ظهیری مدیرعامل جدید شرکت زامیاد
به گزارش خبرخودرو، با حضور معاونین و مدیران ارشد شرکت زامیاد مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

مأموریت من افزایش تولید، فروش و ارتقاء معیشت کارکنان است

به گزارش خبرخودرو، با حضور معاونین و مدیران ارشد شرکت زامیاد مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت زامیاد با حضور فریدون حمیدی مدیرعامل پیشین و بهزاد ظهیری مدیرعامل جدید روز سه‌شنبه 24 مردادماه سال جاری در سال کنفرانس عمومی شرکت برگزار شد.

دکتر بهزاد ظهیری مدیرعامل جدید زامیاد ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و نیز تلاش‌های مهندس حمیدی در دوره تصدی مدیریت شرکت زامیاد به تشریح مأموریتی که از سوی گروه خودروسازی سایپا بر عهده وی گذاشته‌شده پرداخت و بیان کرد افزایش تولید و فروش و به‌تبع آن افزایش سودآوری و توسعه محصول شرکت زامیاد جزو اولویت‌های کاری من خواهد بود؛ ازاین‌رو امیدوارم با کمک و همراهی تک‌تک کارکنان مجموعه بزرگ زامیاد این مهم تحقق یابد. ظهیری خاطرنشان کرد: تکلیف دیگری که مدیرعامل گروه سایپا مؤکداً به بنده داشتند توجه به وضعیت معیشتی کارکنان زامیاد بوده است که هم‌زمان با روند ارتقاء تولید و فروش در یک حرکت تدریجی بتوانیم وضعیت معیشتی کارکنان خدوم و عزیز شرکت زامیاد را ارتقاء دهیم.

وی تأکید کرد: ایمان قلبی من بر این امر استوار است که تا زمانی که مانتوانیم، خانواده 3 هزارنفری خود را راضی نگه‌داریم به هدف و نقشه راهی که برای رسیدن به آن در حال تلاشیم دست نمی‌یابیم. ظهیری مدیرعامل زامیاد با اشاره به پیشینه این شرکت بیان داشت: شرکت زامیاد با دارا بودن بیش از نیم‌قرن سابقه (که زمان زیادی برای حضور و استمرار تولید و عرضه در صنعت خودروسازی محسوب می‌شود) همواره با تمام مشکلاتی که بر این صنعت ازجمله تحریم‌ها و... تحمیل‌شده است خوش درخشیده و با درایت مجموعه زامیاد سربلند بیرون آمده است که نشان از پتانسیل بالا در تمامی زوایای این مجموعه بزرگ است. وی در انتها افزود: با توجه به دانش، تعهد، تخصص و توانمندی موجود در نیروی انسانی مجموعه زامیاد امیدواریم با یک حرکت منطقی و روبه‌جلو به برنامه تولید و فروش مدنظر گروه خودروسازی سایپا دست‌یابیم و در چند ماه آینده به‌تدریج شاهد به ثمر رسیدن اهداف تعیین‌شده باشیم. حمیدی: حضورم در زامیاد را به‌عنوان سند افتخار، در دوره کاری‌ام یاد خواهم کرد در ادامه فریدون حمیدی مدیرعامل پیشین زامیاد، این سازمان را نگین صنعت خودرو کشور در بخش تجاری دانست و بیان داشت: در طول سال‌های فعالیتم اعتقاد داشتم که بنگاه اقتصادی باید مانند چرخی دوار همواره روبه‌جلو حرکت کند به صورتی که تحت تأثیر امیال شخصی نباید از حرکت بایستد؛ ازاین‌رو مهم‌ترین امر امروز زنده نگاه‌داشتن این بنگاه اقتصادی است.

وی در ادامه گفت: از صمیم قلب برای دکتر ظهیری آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به‌واسطه بدنه قوی سازمان که در تمام سطوح حضور دارند، شاهد حفظ و توسعه روزافزون شرکت زامیاد باشیم. حمیدی با تشکر از مدیران و معاونین از همراهی با وی طی چهار سال گذشته بیان کرد: از شما که در این دوران فشرده و سخت صنعت خودروسازی به‌ویژه حوزه تجاری همراهی کردید بسیار سپاس گذارم؛ ما با همکاری یکدیگر توانستیم این مجموعه بزرگ را از فرازوفرودهایی که در این چهار سال گذشته بر صنعت خودرو کشور سایه انداخته بود عبور دهیم و امروز فرصتی محیا شده است که این بار امانت را به دست همکار توانمند دیگری بسپاریم تا راهی را که با یکدیگر در مسیر آن قدم نهاده‌ایم تا سرمنزل مقصود ادامه دهد. وی در انتها از تمام کارکنان طلب حلالیت کرد و تصریح کرد: حضور در خانواده بزرگ زامیاد با تمام تلاطم‌ها و توفان‌هایی که برای من به‌واسطه تحریم‌های بین‌المللی و فشارهایی که صنعت خودرو را تحت تأثیر خود قرار داده بود، همراه خود داشت؛ اما من همواره از حضورم در زامیاد به‌عنوان سند افتخار، در دوره کاری‌ام یاد خواهم کرد و این دوران را یک مرجع برای زندگی خودم قرار خواهم داد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"