کد خبر: ۵۰۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶
گروه بین الملل: سوبارو VIZIV Performance کانسپت در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 به نمایش درآمده و معرف سدان عملکرد بالای آینده این خودروساز ژاپنی است.

گروه بین الملل: سوبارو VIZIV Performance کانسپت در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 به نمایش درآمده و معرف سدان عملکرد بالای آینده این خودروساز ژاپنی است.

به گزارش خبرخودرو، VIZIV Performance که به منظور نمایش دیدگاه این برند برای آینده ساخت خودروهایی که لذت و آرامش خاطر را برای مشتریان فراهم می آورند، طراحی شده، اولین سدان در سری کانسپت های Vision for Innovation سوبارو است که تاکنون تنها شامل مدل هایی کراس اوور بود.

طراحی VIZIV Performance شامل جلوپنجره مخصوص سوبارو است در حالی که چراغ های جلوی باریک و هواکش های بزرگ آن برجسته تر از دیگر مدل های تولیدی سوبارو هستند. هم چنین گلگیرهایی بزرگ در جلو و عقب این خودرو تعبیه شده اند تا نمایی عریض تر و ورزشی تر به آن بدهند.

در قسمت پشت این خودرو چراغ های عقبی در کنار نوار تکی قرمزی روی در صندوق عقب قرار دارند در حالی که اگزوز چهارقلوی آن اکنون طراحی موربی مشابه آلفا رومئو جیولیا QV یا لکسوس F دارد.

سوبارو اعلام کرده که VIZIV Performance از سیستم چهار چرخ فعال متقارن نمادین این خودروساز و موتور باکسر افقی بهره می برد اطلاعاتی در مورد ظرفیت و توان آن منتشر نکرده است.

VIZIV Performance با طول 4630 میلی متر، عرض 1950 میلی متر، ارتفاع 1430 میلی متر و فاصله بین دو محور 2730 میلی متر دارای سایزی مشابه WRX کنونی است البته به طور قابل توجهی عریض تر بوده و 80 میلی متر فضای بیش تری بین محورها دارد.

از دیگر هایلایت های این خودرو می توان به جدیدترین تکنولوژی های کمک راننده EyeSight اشاره کرد که در سال 2020 در سبد محصولات این خودروساز ارائه می شود.

سوبارو آینده خودروهای خود را به نمایش درآورد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"