کد خبر: ۵۰۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
میزان: بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: اتفاق تاسف باری که این روزها بسیار دیده می شود این است که بازیگران زنی که شوهر دارند پیشنهادات بسیار کمی به آنها می شود و اگر شما مجرد باشید به راحتی برای نقش ها دعوت می‌شوید.
 
به بازیگران زن متاهل، کاری پیشنهاد نمی‌شود 

لیلا بوشهری در خصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی با موضوع کودکان را به کارگردانی "علی پویان" به پایان رسانده ام اما این روزها بیشتر به فکر این هستم که خودم وارد عرصه کارگردانی و ساخت اثر شوم. پیش از این سابقه کارگردانی تئاتر را داشته ام اما این نخستین تجربه تصویری من خواهد بود.
 
وی در رابطه با کم کاری خود در سینما افزود: این روزها وضعیت بازیگری در سینما اصلاً خوب نیست و هر شخصی که پول داشته باشد به هر چه که می‌خواهد می رسد. بارها به من پیشنهاد بازی داده شده و وقتی به دفتر سینمایی می‌روم می‌گویند چقدر پول داری. این روزها شما بدون حتی اندکی تجربه می‌توانید با فراهم آوردن پول نقش اول را بازی کنید.

بازیگر فیلم "بچه‌های جسور" با اشاره به لابی بازی در سینما تاکید کرد: روابط در سینمای ایران بیداد می‌کند. شما باید برای حضور مداوم رابطه داشته باشید و اگر نه سالها باید در انتظار پیشنهادات خوب بمانید. وضعیت سینما سالهاست که این چنین شده و کاری نمی توان کرد اما من همیشه گلیم خود را از آب بیرون کشیده ام.
 
وی از وجود روابط نادرست در سینما پرده برداشت و ادامه داد: اتفاق تاسف باری که این روزها بسیار دیده می شود این است که برخی از بازیگران زنی که متاهل هستند پیشنهادات بسیار کمی به آنها می شود ولی اگر مجرد بودند به راحتی برای نقش ها دعوت می شدند. این اتفاق به شدت در سینما رایج شده است. این بازیگران مجرد به سینما وارد شده و با خودشان سرمایه هم می آورند و تبعاً به نقش های بسیار بزرگ نیز خواهند رسید.

بوشهری سینما را اسیر پول خواند و خاطرنشان کرد: همه چیز در سینمای ایران پول است و پول. شما پول داشته باشید یک روزه بازیگر و کارگردان می شوید. این روزها تهیه کنندگانی حضور دارند که فیلمشان را با پول بازیگران تولید می‌کنند. اینها لیستی را جلوی بازیگر می‌‎گذارند که برای هر نقش قیمت مشخصی را اعلام می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"