کد خبر: ۵۰۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
گروه بین الملل: طبق جدیدترین گزارش ها، فراری قصد دارد یک نسخه هاردکور از 488 GTB خود را امسال وارد بازار کنید.

گروه بین الملل: طبق جدیدترین گزارش ها، فراری قصد دارد یک نسخه هاردکور از 488 GTB خود را امسال وارد بازار کنید.

به گزارش خبرخودرو، این خبر را اتوگاید زمانی که متوجه شد کمپانی فراری یک درخواست جدید برای دریافت تاییدیه مربوط به یک کوپه جدید 488 به انجمن منابع هوایی کالیفرنیا ارائه کرده نخستین بار منتشر کرد.

این مدل جدید مرموز در کنار 488 GTB فعلی، 488 اسپایدر، GTC4Lusso T و کالیفرنیا T (که با مدل جدید پورتوفینو جایگزین شده) لیست شده است، تمامی این مدل ها نیروی خود را از یک موتور مشابه 3.9 لیتری توربو دوقلو هشت سیلندر خورجینی تامین می کنند که به یک گیربکس دو کلاچه هفت دنده متصل شده است.

در حالی که هنوز چیزی نهایی نشده، ولی برخی اطلاعات اشاره دارند که این خودرو یک نسخه هاردکورتر از این ابرخودروی هشت سیلندر فراری خواهد بود که قرار است جا پای مدل هایی مانند 360 چلنج استراداله، 430 اسکودریا و 458 اسپشیاله بگذارد. هنوز در مورد نام این مدل تصمیم گیری نشده است، ولی برخی ادعا می کنند که فراری از نام GTO برای این خودرو استفاده خواهد کرد.

نام خودرو هر چه که باشد، بدون شک این خودرو در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. چیزی که با اطمینان می توان در مورد آن صحبت کرد این است که این نسخه هاردکور 488 مشابه با لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و پورشه 911 جی تی 2 آر اس قطعا نیروی بیشتر، وزن کم تر و سیستم تعلیق نرم تری خواهد داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"