کد خبر: ۵۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۸۷

تقاضا برای حضور خودروسازان ایران در کشورهای مختلف دنیا افزایش يافته است

به گزارش خبرخوردو، دکتر محمود احمدی نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح خط تولید بدنه و رنگ کارخانه ایران خودرو خراسان رضوی با بیان اینکه در زمینه صنعت خودروسازی بیشترین ارزش افزوده را شاهد هستیم از افزایش تقاضا برای حضور خودروسازان ایران در کشورهای مختلف دنیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، دکتر محمود احمدی نژاد اضافه کرد : ایجاد کارخانه ایران خودرو خراسان رضوی از این جهت خوشحال کننده است که کاری بسیار بزرگ توسط جوانان ایران به انجام رسیده است.

وی با تقدیر از نحوه مدیریت این مجموعه اظهار داشت : بسیار خوشحال شدم وقتی مسئولین اعلام کردند میانگین سن 3 هزار نفر نیروی انسانی که اینجا کار می کنند 26 سال است و این به معنای امید به آینده و انجام کارهای بسیار بزرگتر است.

رئیس جمهور همچنین خواستار توجه به تولید خودروهای تجاری شد و گفت : طبق برنامه 600 هزار خودرو ناوگان حمل و نقل عمومی می بایست نوسازی شوند که این امر نیازمند ایجاد تمهیدات لازم توسط وزارت صنایع است.

ملت ایران همیشه در زمینه های علمی، فرهنگی و افتصادی در جهان پیشگام بوده است اما طی 400 سال اخیر 2-3 دولت سست و بی هویت باعث شده اند که از دنیا عقب بیفتیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز ایران از مرز نیازها گذشته و در عرصه بین الملل در پنج زمینه بازارهای صنعتی را فتح کرده است، خاطرنشان کرد : ما امروز در صنعت سد سازی، احداث کارخانه سیمان، تولید تراکتور و ماشین آلات کشاورزی، ساخت نیروگاهها و صنعت خودرو سازی حضور بسیار قوی، با برنامه و مؤثری را در بازارهای جهانی داریم.

وی از وزارت صنایع خواست برای این مجموعه عظیم، مأموریتهای بزرگ تعریف کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"