کد خبر: ۵۵۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۸۵

اقدام شايسته رئيس جمهور

با حضور دكتر محمود احمدي نژاد، رياست جمهوري و بمناسبت روز خبرنگار ضيافت شامي براي خبرنگاران برگزار شد.در اين مراسم رئيس جمهور ضمن احوالپرسي با همه خبرنگاران،پيرامون مسائل و مشكلات خبررساني واطلاع رساني،انتقاد پذيري سخناني ايراد كردند و به پرسشهاي خبرنگاران در اين زمينه پاسخ دادند.

يكي از سئوالات و درخواست هاي اصلي اكثر خبرنگاران از رئيس جمهوري در مورد شكايت وزارت صنايع و معادن ازخبرنگاران رسانه ها بابت انتقادات آنها ازعملكردي اين وزارتخانه در حوزه هاي مختلف بود.

خبرنگاران چندين رسانه در حضور رئيس جمهور با بيان اينكه رسانه ها بابت انتقاد از عملكرد طهماسبي در مورد شرايط بوجود آمده در بازار گوشي تلفن همراه،صنعت خودروو...تحت فشارقرار گرفته واز آنها شكايت شده است از دكتراحمدي نژاد،رئيس جمهور خواستار رسيدگي به اين شرايط شدند.

رئيس جمهور نيزدر واكنش به اين امر از مسئول دفتر خويش خواست طي دستوري به وزارت صنايع و معادن شكايت هاي مطروحه خود را پس بگيرد.

دكتراحمدي نژاد همچنين شكايت بابت انتقادات رسانه ها،آن هم در حوزه اقتصاد را به صلاح ندانسته بود.

دستور احمدي نژاد به وزير صنايع و معادن اقدام شايسته وهديه مناسبي به رسانه ها و خبرنگاران منتقد بود كه بايد مورد توجه همه وزارتخانه هاي دخيل درامر اقتصاد و بخصوص وزارت صنايع ومعادن قرار گيرد تا با گشودن درها بر روي انتقادات و پيشنهادات از همه ديدگاهها و نقطه نظرات جهت برطرف كردن نقص ها استفاده شود و در يك دايره بسته ،برنامه ريزي وتصميم گيري نكنند.چرا كه چنين تصميماتي هزينه گزافي به اقتصاد وارد مي كند.

لازم به ذكراست كه وزارتخانه صنايع چون پس از يكسال ازتصدي وزير جديد هنوز از نداشتن مدير روابط عمومي رنج مي برد امكان تعامل آن با رسانه ها به حداقل رسيده است و مسلما در اين شرايط فعاليت حوزه حقوقي و قضائي آن وزارت خانه فعالتر خواهد شد!.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سيد سادات بدرالنور
|
-
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۸۵/۰۵/۲۵
0
0
با سلام،اي كاش آقاي توكلي ايشان را به دكتر احمدي نژاد معرفي نميكرد.طهماسبي خيلي عصبي و پرخاشگر است و با اين اوصاف شرايط بدي را براي وزارتخانه متبوع خويش مهيا مي كند.اميدوارم تصميمي براي اين وزارتخانه كليدي گرفته شود.با تشكر
علي خاتم زاده
|
-
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۸۵/۰۵/۲۵
0
0
به اين مي گويند يك رئيس جمهور عدالت محور.از رسانه ها مي خواهم نقد منصفانه را سرلوحه كار خويش قرار دهند.
پرويز حكمت
|
-
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۸۵/۰۵/۲۵
0
0
از مطبوعات و رسانه مي خواستم به اين نكته هم توجه داشته باشند كه من يكي از سهامداران سايپا هستم و بابت تنش در تغيير مديريت سايپا بسيار ضرر كردم.خواهش مي كنم كسي به داد ما سهامداران برسد.
دنيا الياسي
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۸۵/۰۵/۲۵
0
0
سلام.شنيدم در دولت كارنامه وزرا تحت بررسي است.از رئيس جمهور عزيزمان مي خواهم با دقت اين بررسي ها را انجام دهد و با ترميم كابينه و روي كار آمدن افراد متبحر و كارآمد اهداف و شعارهاي دولت نهم محقق شود.
رئيس جمهور محبوب دوستت داريم.وازحضرت حق آرزوي موفقيت را مسئلت داريم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"