کد خبر: ۴۵۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نیسان روگ اسپرت مدل 2017 یک خودروی فوق العاده برای مدیران نیسان محسوب می‌شود.

نیسان قشقایی در آمریکا با نام روگ اسپرت عرضه می‌شود

گروه بین الملل: نیسان روگ اسپرت مدل 2017 یک خودروی فوق العاده برای مدیران نیسان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرخودرو، این مدل که در اکثر بازارهای خودرویی با نام قشقایی فروخته می‌شود، اکنون چند روز مانده به آغاز نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شده و قرار است به خانواده روگ که در آمریکا محبوبیت بالایی دارد بپیوندد. نیسان روگ عنوان محبوب‌ترین مدل نیسان را در سال 2016 از مدل آلتیما ربود و بدون در نظر گرفتن تراک های پیکاپ در ماه دسامبر گذشته پرفروش‌ترین خودرو در آمریکا بود.

این مدل که تقریباً هیچ تفاوتی با قشقایی ندارد، در ژاپن تولید شده و با یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر 140 اسب بخاری و یک گیربکس CVT فقط در بازار آمریکا ارائه می‌شود. مدل‌های استاندارد این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و آپشن دو دیفرانسیل نیز برای آن وجود دارد. تیونینگ سیستم تعلیق به طور خاص برای بازار آمریکا انجام شده و همچنین در طراحی کنسول مرکزی آن نیز از مدل بزرگ‌تر روگ الهام گرفته شده است.

روگ اسپرت از ژاپن وارد بازار امریکا شده و در اروپا نیز مدل قشقایی که در بریتانیا تولید می‌شوند به بازار عرضه خواهند شد. این خودرو در کانادا نیز با نام قشقایی به فروش خواهد رسید.

این خودرو تقریباً مشابه مدل‌های به روزرسانی شده روگ 2017 می‌باشد، هرچند موتور هیبریدی در مدل اسپرت قرار نیست ارائه شود.

با در نظر گرفتن این خودرو، نیسان بدون شک یک برگ برنده دیگر در دست دارد. باید منتظر ماند و دید آیا این مدل جدید خواهد توانست موفقیت‌های مدل روگ را تکرار کند یا نه!

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"