کد خبر: ۴۵۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: شاسی بلند مفهومی آئودی و Nvidia شکل نوینی از آینده صنعت خودرو و زمانی که استفاده از فناوری خودران به یک امر معمول تبدیل شود را نشان میدهد.

همکاری آئودی و یک غول کامپیوتری

گروه بین الملل: شاسی بلند مفهومی آئودی و Nvidia شکل نوینی از آینده صنعت خودرو و زمانی که استفاده از فناوری خودران به یک امر معمول تبدیل شود را نشان می دهد.

به گزارش خبرخودرو، آئودی همچنان به توسعه خودروهای مفهومی Piloted Driving خود ادامه می دهد و این بار یک نسخه آزمایشی جدید را در نمایشگاه CES معرفی کرده که دارای فناوری خودران هوشمندتری است.

این خودرو از جهت داشتن سامانه پیشرفته تر هوش مصنوعی ساخت Nvidia از دیگر نمونه های مشابهش متمایز شده و می تواند به راحتی در فضاهای معمولی بدون داشتن راننده به مسیر خود ادامه دهد. این دوربین نصب شده در قسمت جلویی خودرو که دارای وضوح دو مگاپیکسل است تصاویر مسیر روبه رو را اسکن کرده و آن ها را به واحد پردازش Nvidia که مسئول هدایت Q7 است می فرستد.

این خودرو می تواند با دوربین های بیشتری عرضه شود و به کمک آنها مسیر را بهتر رصد و بررسی کند و حتی دقیق تر از انسان عمل نماید حالا Q7 می تواند بهتر از قبل تصمیم گیری کند.

همکاری آئودی با Nvidia سبب تسریع فرآیند توسعه سامانه های هوش مصنوعی آن شده و احتمالا در صورت ادامه منجر به عرضه مدل نهایی A8 بر روی پلتفرم MIB2+ این شرکت شود.

این خودرو دارای پردازشگر Tegra K1 ساخت Nvidia است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"