کد خبر: ۴۶۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
عرضه دو محصول جدید شرکت مدیران خودرو در سال 96
به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو با اشاره به اینکه در نمایشگاه تهران با استراتژی خودروهای شاسی بلند شرکت نموده ایم ، گفت : هدف شرکت مدیران خودرو از حضور در نمایشگاه خودرو تهران این است که به مشتری ایرانی این نوید را بدهد که بهترین انتخاب را در مورد خودروهای شاسی بلند داشته باشد.

نمایش خودرو جدید تیگو7 مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو با اشاره به اینکه در نمایشگاه تهران با استراتژی خودروهای شاسی بلند شرکت نموده ایم ، گفت : هدف شرکت مدیران خودرو  از حضور در نمایشگاه خودرو تهران این است که به مشتری ایرانی این نوید را بدهد که بهترین انتخاب را در مورد خودروهای شاسی بلند داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، ژانگ در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت : خوشبختانه غرفه شرکت مدیران خودرو از ساعات اولیه نمایشگاه با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان روبرو شده است.

وی تاکید کرد : همه آنچه که امروز در غرفه مدیران خودرو به نمایش گذاشته شده از محصولات استراتژیک مدیران خودرو است.

وی با اشاره به شرایط فروش ویژه نمایشگاهی محصولات مدیران خودرو اظهار داشت : با توجه به اینکه ایام مبارک دهه فجر با برگزاری نمایشگاه خودرو تهران همزمان گردید ، شرایط خاص فروش ویژه مدیران خودرو در این ایام برای مدل های 96 اعلام گردید.

وی در ادامه با توجه به عرضه محصول جدید تیگو7 شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران گفت : در آینده نزدیک خودرو جدید تیگو7  رونمایی و قیمت آن نیز اعلام خواهد شد و نمایش این محصول در غرفه مدیران خودرو نیز صرفا با هدف دریافت بازخورد و نظر بازدیدکنندگان از این محصول جدید است.

وی همچنین با توجه به عرضه تیگو3 ( X33S) اظهار داشت : از بدو تولید خودرو تیگو3 تاکنون ، بیش از 1.5 میلیون دستگاه از این محصول در بیش از 80 کشور عرضه شده است.

وی در ادامه در خصوص رتبه فروش محصولات چری را در بازار ایران در مقایسه با سایر بازارهای صادراتی گفت : در حال حاضر ایران به لحاظ تعداد فروش محصولات چری رتبه یک را در مقایسه با سایر بازارهای صادراتی دارد و پس از آن به ترتیب روسیه و برزیل در رتبه های دوم و سوم فروش محصولات چری قرار دارند.

وی افزود : از آغاز فعالیت شرکت چری تاکنون 230 هزار دستگاه از محصولات این شرکت در بازار ایران و 190 هزار دستگاه در روسیه به فروش رسیده است.

وی همچنین عرضه خودرو X22 با برند ام وی ام را آخرین محصول جدید شرکت مدیران خودرو در سال 95 در  بازار ایران اعلام کرد و گفت : تا پایان امسال محصول جدید دیگری از مدیران خودرو به بازار ایران عرضه نمی شود اما قطعا در سال آینده دو محصول جدید به سبد محصولات شرکت مدیران خودرو افزوده و به بازار نیز عرضه خواهد شد.

وی گفت : اخرین شاسی بلند چری که محصولی لوکس و زیبای است با نام  X55  و همچنین چری تیگو 7 دو محصول شرکت مدیران خودرو در سال 2017 خواهند بود که در سال آینده به بازار ایران عرضه می شوند.

استقبال بالای مشتریان از طرح خرید و فروش خودروهای دست دوم محصولات مدیران خودرو

در ادامه  این نشست امیر حسن امیری ، معاونت فروش گروهی و لیزینگی شرکت مدیران خودرو نیز از استقبال بسیار خوب مشتریان از طرح خرید و فروش خودروهای دست دوم این شرکت خبر داد و گفت : از آنجا که تبلیغاتی نسبت به راه اندازی سایت خرید و فروش خودروهای دست دوم صورت نگرفته است خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده است به طوری که ظرف هفته گذشته تا کنون که از زمان رونمایی این سایت می گذرد بسیاری از مشتریان قبلی شرکت با ارائه مشخصات محصول در سایت ، جهت دریافت خودروی جایگزین اقدام کردند.

وی تصریح کرد : هدف از این طرح ، پاسخ گویی به نیاز متقاضیان محصولات شرکت مدیران خودرو است و در آینده نزدیک فاز دوم این طرح نیر اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : تاکنون استقبال از طرح خرید و فروش خودروهای دست دوم شرکت مدیران خودرو فراتر از انتظار بوده است.

وی اظهار داشت : پیش بینی می شود این اقدام شرکت مدیران خودرو به عنوان حرکتی جدید ،تحول بسیار خوبی را در بازار خودروهای کارکرده ایجاد نماید.

افزایش بیش از  30 فروشگاه مجازی شرکت مدیران خودرو تا پایان سال 96

در ادامه این نشست نیز توفیقی آذر ، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با توجه به سیاست های جدید شرکت مدیران خودرو در خصوص ارائه خدمات پس از فروش گفت : سرمایه گذاری بسیار خوبی در خصوص خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو صورت گرفته است ضمن اینکه برای محصولات جدید شرکت مدیران خودرو نیز در خصوص تامین قطعات یدکی سرمایه گذاری گسترده ای صورت گرفته است.

وی گفت : در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان ، شبکه فروشگاههای مجازی شرکت مدیران خودرو راه اندازی شده است به طوری که هم اکنون نزدیک به 9 فروشگاه مجاز در سراسر کشور ایجاد و تا پایان سال آینده به 50 فروشگاه مجاز افزایش خواهد یافت.

تخفبف و شرایط ویژه ای در نظر گرفته نشده است

این شرکت با هدف و استراتژی معرفی خودروهای شاسی بلند در نمایشگاه تهران شرکت کرده است. (در نمایشگاه تهران با استراتژی خودروهای شاسی بلند شرکت کرده ایم)

هدف ما این است که به مشتری ایرانی این نوید را بدهیم که بهترین انتخاب را در مورد خودروهای شاسی بلند داشته باشد.


 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"