کد خبر: ۴۶۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: اوکتاویا که یک سدان ممتاز محبوب در خط تولید اشکودا است در سال جاری به روز رسانی های قابل توجهی خواهد داشت.

منتظر عرضه فیس لیفت اشکودا اوکتاویا باشید

گروه بین الملل: اوکتاویا که یک سدان ممتاز محبوب در خط تولید اشکودا است در سال جاری به روز رسانی های قابل توجهی خواهد داشت.

به گزارش خبرخودرو، گفته می شود این مدل جدید ماه جولای 2017 عرضه خواهد شد. تغییرات این خودرو محدود به ارتقای ظاهری خواهند بود در حالی که از نظر فنی همچنان به گزینه های موتور کنونی مجهز خواهد شد. گزارشات حاکی از آن است که تولید مدل کنونی این خودرو متوقف شده و نسخه فیس لیفت آن به زودی در کارخانه کنونی به تولید می رسد.

اشکودا اوکتاویا 2017 دارای جلوپنجره پروانه ای جدید، مجموعه چراغ های عقب LED نوین و سپر بازطراحی شده با هواک های عریض تر و چراغ های مه شکن نوین خواهد بود. اوکتاویای جدید در زمان رونمایی جهانی در سال گذشته دارای چراغ های جلو با طراحی دوبخشی بود. البته مشخص نیست که این ویژگی در مدل مخصوص هند آن نیز ارائه شود. از تجهیزات این خودرو می توان به سیستم سرگرمی 9.2 اینچی، کنترل دما و حافظه صندلی ها اشاره کرد.

زیر کاپوت این خودرو همچنان موتورهای 1.4 لیتری TSI بنزینی متصل به گیربکس دستی شش سرعته، 1.8 لیتری TSI متصل به گیربکس DSG هفت سرعته و 2.0 لیتری TDI دیزلی متصل به گیربکس اتوماتیک شش سرعته تعبیه می شود. این مدل جدید تهاجمی تر از قبل به نظر می رسد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"