کد خبر: ۴۶۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: این بار شرکت تازه تاسیس Lucid تصمیم گرفته تا با عرضه محصول جدیدش توجه بازدیدکنندگان از نیویورک را به خود جلب کند.

خودروی جدید Lucid رونمایی شد

گروه بین الملل: این بار شرکت تازه تاسیس Lucid تصمیم گرفته تا با عرضه محصول جدیدش توجه بازدیدکنندگان از نیویورک را به خود جلب کند.

به گزارش خبرخودرو ، این شرکت که پیش از این سدان لوکس Air را رونمایی کرده بود توانسته خود را به عنوان رقیبی مهم برای تسلا معرفی کند حالا Lucid در نمایشگاه نیویورک به سراغ نسخه جدیدی از Air نرفته و در عوض آن Alpha speed Car را معرفی کرده است.

این خودرو در مسیر مسابقه مورد آزمایش قرار گرفته و پس از طی مسیری 7.5 مایلی قابلیت های متفاوتش را به مرحله  تجربه عملی گذاشته است. این شرکت اعلام کرده که در آزمایش فوق عملکرد خودرو در سرعت های بالا ارزیابی شده و پایداری وسیله نقلیه و نحوه توزیع نیروی موتور میان محورهای آن مورد آزمایش قرار گرفته است.

گفته می شود که بیشینه سرعت این خودرو از طریق برنامه های نرم افزاری به 350 کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.

طبق اعلام مدیر Lucid، مرحله بعدی در توسعه این خودرو حذف محدود کننده و آزمایش خودرو در شرایط برفی است. به گفته وی انجام آزمایش بخش مهمی در فرآیند توسعه یک خودرو است و پس از پایان مراحل مختلف آن در سال 2019 شاهد عرضه نمونه 60 هزار دلاری Alpha Speed Car خواهیم بود.

البته بسته به امکانات خودرو و در صورت نصب موتور هزار اسب بخاری با برد 400 مایل امکان افزایش قیمت تا 100 دلار نیز وجود دارد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"